یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۹:۱۵:۲۲

رشد حدود ٤٠ درصدی عملیات حفاری با هوا
ایران دریلینگ: مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران از رشد حدود ٤٠ درصدی عملیات حفاری با هوا توسط متخصصان این شرکت در ٧ ماه امسال خبر داد. به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، جهانگیر شجاعی اظهار کرد: در مدت زمان پیش گفته ١١ حلقه چاه با متراژ ٢٠ هزار و ٧٦٥ متر به این شیوه حفاری و در مدار تولید قرار گرفت که نسبت دوره مشابه سال قبل بیش از ٥ هزار و ٧٠٠ متر افزایش متراژ  دارد. وی افزود: در هفت ماه گذشته ٤ هزار و ٤١٥ مورد خدمات فنی از سوی این مدیریت به دستگاه های حفاری و شرکت های بهره برداری نفتی در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور ارائه شد.شجاعی گفت: مجموعه این خدمات که مشتمل بر ٢٠ نوع است به منظور توسعه مخازن نفتی، حفظ و نگهداشت تولید و تعمیر و تکمیل چاههای در حال حفاری و بهره برداری کاربرد دارد.

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: از جمله خدمات فنی جنبی حفاری می توان به لوله مغزی سیار، اسیدکاری گسترده و ویژه، سیمانکاری، آزمایش چاه، تزریق پذیری، حفاری با هوا، حفاری فروتعادلی، لوله گذاری و نصب آویزه اشاره کرد. وی افزود : از تعداد عملیات انجام شده یك هزار و ٤٤١ مورد عملیات سیمانکاری، یک هزار و ٣٤٣  عملیات تزریق پذیری، ٦٠٦ مورد لوله گذاری، ٤٢١ عملیات آزمایش چاه، ٢٥٨ مورد لوله مغزی سیار، ١٤٩ مورد اسیدکاری گسترده و ویژه ، ١٣٦ عملیات نصب آویزه و ٧ مورد عملیات حفاری فروتعادلی ( یو بی دی ) بوده است.شجاعی گفت: شرکت ملی حفاری ایران با دارا بودن کارشناسان مجرب و تجهیزات پیشرفته، هم اکنون ارائه بیش از ٦٠ درصد خدمات فنی مهندسی صنعت حفاری را در کشور برعهده دارد.


  کد خبر : 231
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :